Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

..αρκετά δε με δουλέψατε;

Γράφει ο Θεόφιλος Αιγινήτης
Ακόμα προσπαθώ να συνέλθω από τις συνεχείς πολιτικές κολοτούμπες και το θράσος των πολιτικών να με θεωρούν κρετίνο.
Εδώ και δύο χρόνια περίπου μου λέγανε πως υπογράφοντας ένα μνημόνιο θα γλυτώναμε την πτώχευση, θα σωνότανε η πατρίδα και θα είχανε λεφτά να μου πληρώσουν τη σύνταξη.
Λέω κι εγώ ο αφελής, ας πάει ρε γαμώτο και το παλιάμπελο για να σωθεί η πατρίδα και η συνταξούλα μου.
Αμ δε! Τα μνημόνια έρχονται το ένα πίσω απ’ τ’άλλο και εκτός απ’ το παλιάμπελο και τη σύνταξή μου, μου ζητάνε και τις ακτές μας, τον ήλιο μας, τον αέρα μας μαζί με το επικουρικό μου, την ελευθερία μου,την αξιοπρέπειά μου.
Καλά αυτοί (οι Γερμανοί) τα ζητάνε, όμως τα δικά μας πολιτικά ΓΟΜΑΡΙΑ γιατί τα δώσανε;
Δεν έφτανε που (οι Γερμανοί) διέφθειραν τους πρόθυμους με τις μίζες που μοίραζαν αφειδώς και τους κάνανε πάμπλουτους εις βάρος του λαού τους μας ζητάνε τώρα και τα ρέστα;
Με ρωτήσανε αν προτιμάω τη σύνταξή ή την ελευθερία μου και τους είπα ναι; Τους είπε κανένας πως προτιμάει το μισθό του από την αξιοπρέπειά του το μέλλον των παιδιών του και τους είπε ναι;
Γιατί τα διώχνετε από την πατρίδα τους και τα στέλνετε στην ξενιτιά; Γι’ αυτό τα σπουδάσαμε μωρέ για να τα στείλετε εσείς με τις πολιτικές σας στο εξωτερικό γιατί εδώ δεν έχουν ελπίδα με μισθούς τρεις κι’εξήντα;...............Ολόκληρο το άρθρο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου